top of page

אדמיניסטרציה אפקטיבית בעסק

ציבורי·9 חברים

בוקר טוב ושבוע נפלאה! אני רציתי לשתף אותכם במשהו שאני למדתי על עצמי לא מזמן אני ישבתי וראיתי את כל הפגישות, ישיבות, הרצאות כל מה שיש לי לשבוע הקרוב. על מנת שהכל יהיה לי מול העיניים, אני גם פתחתי את יומן הדיגיטלי שלי על כל המסך שאני לא אפספס שום דבר. ויש הכל מהכל… רציתי להכניס ליום שלי עוד כמה דברים בשביל עצמי… אז פיניתי גם זמן ביומן שלי לעצמי ( בדיוק מה שאני עושה ללקוחות שלי!) ואני הכנסתי את הכל ליומן *ספורט *ארוחות (בוקר וצהריים) *אם יש דבר שאני צריכה לעשות בזמן העבודה הכל נכנס…. *גם זמני נסיעות (במקרה והגישות הן פרונטליות) ותנחשו מה קרה?! יש לי זמן להכל!

וזה לא יפגע בעבודה שלי או בלקוחות שלי! ואני אהיה יותר… אנרגטית, שמחה, מאושרת, מאחלת לכולם שבוע נפלא!!!!! תודה לאחת ויחידה שמלווה ומלמדת שתמיד אני יכולה לעשות הכל!

זה חלק מהתנהלות נכונה בתוך הזמן.... מפוסט הקודם.


אני כאן לכל דיון או שאלה.


דני פרקש
דני פרקש
14 בנוב׳ 2022

היי אורלי.

איזה כיף לראות איך שאת מאורגנת מבחינת זמן...

אין ספק שמנסיוני, רוב בעלי/ות העסקים אינם מאורגנים כך מבחינת ניהול הזמן שלהם.

הם מאופיינים יותר ב:

כיבוי שריפות בעסק.

היעדר זמן לשיווק או פונקציות אחרות.

בטח שאין להם זמן לחשיבה ניהולית ושיפור תפקודי העסק.

בקיצור - אם אני לא מתכנן ומנהל את הזמן שלי בצורה מיטבית, אז המשאב הכי חשוב של יצמאי/ת שזה הזמן, מתפספס ומתמוסס.

שאלה שרציתי לשאול - זמן זה עניין של סדרי עדיפויות. איך קובעים את סדרי העדיפות שלנו? כמה זמן להקצות לשיווק למשל או לכל נושא אחר?


לייק

מי אנחנו

ההתנהלות של בעל העסק ביום יום מגדירה את הצלחתו! איך לנהל את ...

חברים

bottom of page