המגמות שכדאי להכיר - ענף השיווק 2022
אז תכף מסכמים רבעון ראשון של שנת 2022 וזו הזדמנות מעולהההה.... לבדוק מה צפוי לנו השנה בענף השיווק והפרסום?
הנה סקירה של 7 מגמות שעושות גלים...
1. ערכים לצד רווחים –
נושאים כגון: קימות, גיוון, שיוון זכויות ואיכות הסביבה פה! והם לא הולכים לשום מקום, הם פה כדי להישאר.
עסקים רבים כבר מבינים זאת ולוקחים זאת צעד אחד קדימה, המטרה לייצר ערך בתחומים אלו, דרך בידול המותג, והתאמת המסרים לקהל היעד השונים בנושאים אלו.
בתחילת דרכי כיועץ עסקי/שיווקי לפני כ 22 שנה, עבדתי עם מ.ט.י. חיפה.
על הדלת של המנכ"ל דאז אבי פיגנבאום היה תלוי בריסטול/שלט שעליו הכיתוב הבא: " מה שאתם טובים בו, תעשו בעצמכם. מה שאתם לא טובים בו - תוציאו למישהו אחר באאוטסורסינג". ( אני משחזר מהזיכרון שלי ).
עד היום אני מודה לאבי על מה שקיבלתי ממנו: אין טעם ללמוד בעצמי איך לעבוד בתחום הדיגיטלי, אין טעם בללכת וללמוד, להתנסות, לעשות טעויות, להוציא כסף גדול ולבזבז זמן יקר כדי להתמחות במשהו שאני לא שולט בו.
ולכן בקהילת העסקים הישראלית העברנו למנהלות קהילות את מלכת ניהול הקהילה ( הן יודעות לעשות את זה פי אלף טוב יותר ממני ).
גם את מלאכת ניהול הסושיאל שלנו העברנו למישהי שזו ההתמחות שלה. ובקרוב נעביר גם את מלאכת הניהול למנכ"ל שזו ההתמחות שלו.
כל הפעולות הללו יפנו אותי ואת ניר לעסוק במה שאנחנו מאוד טובים בו וזה הפיתוח העסקי של הקהילה.
ולכן לסיכום, אל תפחדו להעביר לאחרים תחומי פעילות שאתם חלשים בהם. במיוחד בתחומי הדיגיטל שמחייבים התמחות לעומק וכרוכים בהוצאות כספיות לא קטנות...
העסק שלכם יודה לכם על כך.😉